Customer Journey Map
A visual representation of all of a customer's experiences and interactions with a brand over time and across different channels.
Praxisbeispiel
A company creates a customer journey map to understand and improve the various touchpoints and experiences a customer has with the brand.
Synonyme/Abkürzungen
Customer Journey Mapping, Customer Journey Maps
MORGEN Glossar
Das MORGEN Glossar ist Ihr ultimativer Leitfaden für Begriffe, Methoden und KPIs, die für Geschäftsmodelle und Digitalisierung wesentlich sind. Von Kundenzentrierung bis hin zu spezifischen Messgrößen - wir haben alles abgedeckt, um Sie auf Ihrem Weg durch die digitale Transformation zu unterstützen. Nutzen Sie dieses Glossar, um Ihr Verständnis zu vertiefen und Ihre Geschäftsstrategie effektiv zu gestalten.
Weitere Methoden aus der Kategorie Customer-centric
- A/B testing
- Customer Analytics
- Customer Feedback Management
- Customer Journey Map
- Customer feedback analysis
- Customer profiling
- Customer profiling
- Customer satisfaction survey
- Customer segmentation
- Customer surveys
- Heatmap analysis
- Personalization
- Predictive analytics
- SWOT analysis
- Sentiment analysis
- Service Blueprinting
- Social Listening
- Usability testing
- User tests
What place does your company have in the world of TOMORROW?
What place does your company have in the world of TOMORROW?
How do you inspire the customers of TOMORROW?
What place does your company have in the world of TOMORROW?
How do you conquer the digital markets of TOMORROW?
How does your company still create value TOMORROW?
How do you transform your business model for TOMORROW?