Omnichannel
A seamless and consistent customer experience across all channels, both online and offline.
Praxisbeispiel
A company provides an omnichannel experience when it allows its customers to seamlessly switch between shopping in-store and online on the company website.
MORGEN Glossar
Das MORGEN Glossar ist Ihr ultimativer Leitfaden für Begriffe, Methoden und KPIs, die für Geschäftsmodelle und Digitalisierung wesentlich sind. Von Kundenzentrierung bis hin zu spezifischen Messgrößen - wir haben alles abgedeckt, um Sie auf Ihrem Weg durch die digitale Transformation zu unterstützen. Nutzen Sie dieses Glossar, um Ihr Verständnis zu vertiefen und Ihre Geschäftsstrategie effektiv zu gestalten.
Weitere Begriffe aus der Kategorie Customer-centric und Digital
What place does your company have in the world of TOMORROW?
What place does your company have in the world of TOMORROW?
How do you inspire the customers of TOMORROW?
What place does your company have in the world of TOMORROW?
How do you conquer the digital markets of TOMORROW?
How does your company still create value TOMORROW?
How do you transform your business model for TOMORROW?